Koszulki z logo. Haft komputerowy na koszulkach reklamowych
Wykorzystywanie odzieży dla pracowników i reprezentantów przedsiębiorstwa jest obecnie bardzo dobrym i chętnie wykorzystywanym sposobem na jej promocję. Pamiętaj, aby zamówić koszulki reklamowe z logo firmy, kładąc nacisk na wysoką jakość nadruku, która przełoży się na jego czytelność.
Dlaczego warto postawić na koszulki firmowe?
W przypadku przestrzeni biurowych, w których pracownicy w ciągu dnia mają kontakt jedynie ze sobą nawzajem, nie ma potrzeby organizowania im specjalnych strojów. Jednak w przedsiębiorstwach, w których są oni odpowiedzialni za bezpośrednie reprezentowanie działalności na zewnątrz i kontakt z klientami, przydatny będzie T-shirt z logo firmy. To nie tylko sposób na to, by zapewnić im odzież do noszenia w trakcie pracy, by nie musieli narażać swojej na zniszczenie. Własne koszulki firmowe z logo są również ważnym nośnikiem informacji – o profesjonalizmie, prestiżu marki, jej zaangażowaniu w marketing i rozwój.
Jakie cechy powinien mieć T-shirt z logo firmy?
Odzież, którą zakładają na co dzień pracownicy, musi być spójna z tym, co przedsiębiorstwo chce przekazać osobom z zewnątrz. Jeśli oferuje ona usługi kojarzące się z prestiżem, to również ubrania z logo marki powinny być eleganckie, utrzymane w stonowanej kolorystyce, a nawet wyróżniać się bardziej wizytowym krojem. W przypadku branż mniej formalnych poleca się klasyczne T-shirty firmowe, a tych, które mają kojarzyć się z prestiżem – koszulki z własnym nadrukiem typu polo. Również nadruk na koszulce powinien być starannie przemyślany, zarówno gdy chodzi o jego technikę, jak i jego wielkość, kształt i kolorystykę. Musi współgrać z założeniami przedsiębiorstwa dotyczącymi identyfikacji wizualnej.
Jak dopasować rodzaj druku na odzież reklamową?
Wybierając rodzaj nadruku, należy kierować się wielkością grafiki, nakładem odzieży czy stopniem skomplikowania wzoru. Nie zawsze T-shirty firmowe muszą mieć duży, kolorowy obrazek na całej klatce piersiowej – często w zupełności wystarcza niewielki element graficzny w lewym górnym rogu, a nawet prosty napis z tyłu koszulki reklamowej. W przypadku dużych, kolorowych i skomplikowanych projektów na dużą skalę lepiej wybrać metody druku na tekstyliach zapewniające oszczędności przy większym nakładzie. Małe, proste własne logo powinno być z kolei wykonane metodą gwarantującą największą trwałość, aby nie straciło ono na czytelności po wielokrotnym praniu.
Haft komputerowy na koszulkach – w jakich branżach się sprawdza?
Haft komputerowy to metoda pozwalająca na mechaniczne zadrukowanie odzieży kolorowymi nićmi. Dzięki specjalnej technologii taka koszulka z własnym nadrukiem może być wydrukowana w większym nakładzie w krótkim czasie, co znacząco zmniejsza koszt pojedynczej sztuki. Zazwyczaj tę metodę wykorzystuje się, wówczas gdy ubrania firmowe mają mieć bardziej prestiżowy charakter – własne logo jest wówczas subtelne, ale wyraźnie wyeksponowane. Często haft komputerowy na T-shirtach używany jest w branżach takich jak hotelarstwo, kosmetyka, w gabinetach SPA, także przy druku elementów graficznych na ręcznikach i szlafrokach czy w bankach. To również doskonałe rozwiązanie do znakowania odzieży roboczej kucharzy.
Dlaczego warto wybrać haftowane logo na koszulce?
Dzięki wykorzystaniu mocnych nici haft komputerowy generuje proste obrazki składające się z niewielu, zazwyczaj jednego lub dwóch kolorów. Haftowany T-shirt z logo firmy to przede wszystkim odzież wielokrotnego użytku, idealna tam, gdzie trzeba ją często prać. Nici są bardziej wytrzymałe, nie blakną ani nie kruszą się. Tym samym, w przypadku haftu komputerowego można postawić na koszulki reklamowe z własnym nadrukiem, które są wykonane z wysokiej jakości tkanin, odpornych na rozciąganie i blaknięcie. Taka haftowana T-shirt firmowy to propozycja nieco droższa, a zatem doskonała dla branż ekskluzywnych, które mają długofalowe plany rozwoju marki i mogą sobie pozwolić na kosztowniejszą inwestycję.
O czym pamiętać, wybierając haft komputerowy na koszulce firmowej?
Dzięki specjalnym maszynom możliwe jest przełożenie projektu graficznego na haft bezpośrednio na tkaninach. Koszulki z własnym firmowym logo prezentują się bardzo efektownie w takiej wersji. Warto jednak pamiętać, że ta metoda druku należy do najbardziej kosztownych, dlatego lepiej wykorzystywać ją jedynie do zadrukowywania niewielkich obszarów, takich jak właśnie identyfikacja własnej firmy na piersi T-shirtu. Ze względu na spory ciężar nici, duże obrazy drukowane na tekstyliach mogą prezentować się nieefektownie i odstawać od tkaniny.
Zamów logo na koszulce wykonane metodą haftu komputerowego!
Warto pamiętać, by koszulki z logo haftowanym nie były skomplikowane. W przypadku skomplikowanych obrazków lub nawet zdjęć na koszulce, wybierz sitodruk lub inne rodzaje druku, które nie tylko zagwarantują lepszy efekt przejścia kolorów, ale również wpłyną na atrakcyjność ceny zamówienia, nawet przy większym nakładzie. T-shirty firmowe z własnym nadrukiem to piękny sposób na podkreślenie profesjonalizmu Twojego przedsiębiorstwa – wykorzystaj go przy składaniu zamówienia!