.

Produkty z własnym nadrukiem – idealna promocja Twojej firmy

Produkty z własnym nadrukiem – idealna promocja Twojej firmy

Znalezienie sposobów na skuteczną reklamę przedsiębiorstwa w czasach rosnącej konkurencji to niemałe wyzwanie. Żeby się wyróżnić, trzeba podjąć trafne i przemyślane działania marketingowe, a te nie należą do łatwych. Kluczem do ich sukcesu jest wyrobienie odpowiedniego PR marki, poprzez utrwalenie jej w świadomości klientów. Jedną z takich metod okazuje się wykorzystanie gadżetów firmowych z logo firmy. Czy to idealna promocja dla Twojego przedsiębiorstwa?

Poniżej odpowiadamy, czym są wspomniane produkty z nadrukiem i na co zwrócić uwagę podczas ich doboru, aby stały się efektywnym narzędziem zwiększającym przewagę nad konkurencją.

Co to są gadżety reklamowe?

Produkty promocyjne to przedmioty użytkowe z widocznym logo i nazwą firmy, instytucji lub organizacji non-profit czasami również z jej hasłem. Wręczane są klientom podczas otwarcia nowej firmy, targów branżowych, spotkań biznesowych, happeningów oraz różnych innych okazji. Należą do nich długopisy, koszulki, kubki, podstawki pod myszkę, breloczki, otwieracze, smycze, zawieszki, podkładki pod szklanki, kalendarze, torby, magnesy na lodówkę, notesy, teczki, termosy na kawę, odblaski, pendrive’y oraz wiele innych przedmiotów używanych na co dzień.

Ponadto do gadżetów reklamowych z logo zaliczymy niestandardowe produkty promocyjne takie jak między innymi: limitowane próbki kosmetyków, w tym również perfum, ekskluzywnie zapakowane czekoladki, praliny lub inne słodycze, małe buteleczki z napojami lub alkoholami, a także różnego typu testery.

Czym powinny charakteryzować się gadżety reklamowe z nadrukiem?

Celem wręczania klientom przedmiotów promocyjnych jest skuteczne wspieranie działań marketingowych poprzez utrwalanie marki oraz wzbudzanie pozytywnych emocji i skojarzeń z danym produktem, usługą lub ideą. Jednak gadżety reklamowe z logo firmy powinny charakteryzować się pewnymi cechami.

Po pierwsze muszą w sposób jasny, czytelny i zrozumiały przedstawiać nazwę danej marki. Dlatego wybierając dowolny przedmiot czy to koszulkę, kubek, torbę lub inny produkt należy zwrócić szczególną uwagę na nasycenie kolorów. Każda firma ma swoje barwy i muszą one prezentować się estetycznie oraz wyraźnie. Dlatego już na etapie ich zamawiania w drukarni, pracowni poligraficznej lub innym punkcie trzeba położyć duży akcent na czytelność.

Drugą bardzo istotną kwestią jest odpowiednia jakość. Wszystkie gadżety reklamowe z nadrukiem powinny cechować się trwałością oraz wytrzymałością na przedwczesne zużycie. T-shirt po pierwszym praniu nie może się rozciągnąć, a napisy sprać. To byłoby antyreklamą dla Twojej firmy. Dlatego każdy produkt promocyjny powinien cechować się odpornością na przebarwienia, odkształcenie, porysowanie oraz inne uszkodzenia mechaniczne.

Trzecią niezwykle ważną cechą każdego gadżetu firmowego okazuje się jej design oraz sposób prezentacji. Wszyscy kupujemy oczami. Elegancko wyglądający kubek, ładny, poręczny długopis lub stylowa torba z bawełnianej tkaniny zachęcają nie tylko do wzięcia ich w dłonie i użycia, ale także wywołują pozytywne emocje. Dlatego warto dołożyć wszelkich starań, aby produkty promocyjne wyróżniały się oryginalnym, designerskim i eleganckim wyglądem.

Kolejną kwestią dotyczącą gadżetów promocyjnych z nadrukiem, okazuje się dbałość o szczegóły. Każdy detal powinien zostać starannie wykonany. Zamawiając produkty reklamowe, warto najpierw skorzystać z możliwości otrzymania próbek. Wiele firm po wcześniejszym uzgodnieniu wykonuje kilka przedmiotów testowych, aby klient mógł zobaczyć efekty i zasugerować ewentualne poprawki. Starannie dopracowany każdy szczegół gadżetu promocyjnego podnosi walory wizualne, zwiększając jednocześnie świadomość marki oraz zwiększając jego przewagę nad konkurencją.

W jaki sposób dobierać gadżety reklamowe z logo firmy, aby stały się skutecznym sposobem promocji?

Wiele przedsiębiorców zastanawia się, jakie produkty marketingowe wybrać, aby stały się atrakcyjnym nośnikiem reklamy, a jednocześnie zachęcały klientów do korzystania z nich. Często używane gadżety firmowe w codziennym życiu oswajają z marką. Najpopularniejsze z nich to wspomniane wcześniej kubki, smycze, koszulki, przybory szkolne, torby. Ich zaletami są: niski koszt produkcji, trwałość, funkcjonalność, a także uniwersalność pozwalająca każdemu przedsiębiorstwu je wykorzystywać.

Chcąc zwiększyć skuteczność promocji, warto dobierać gadżety z nadrukiem mające pewien związek z firmą. Przykładem mogą być podkładki pod myszkę, pod klawiaturę, pendrive’y, jako produkty reklamujące firmę sprzedającą sprzęt komputerowy lub świadczącą usługi informatyczne. Z kolei biura podróży, hotele, pensjonaty oraz inne obiekty turystyczne mogą wybrać mapy, kompasy z logo, a także pamiątkowe pocztówki i magnesy ze zdjęciami atrakcji wartych odwiedzenia.

Natomiast sklepy odzieżowe bez wątpienia powinny wykorzystywać jako gadżety promocyjne z nadrukiem: koszulki, czapeczki z daszkiem, opaski na uszy, materiałowe torby oraz inne drobne elementy garderoby lub dodatki. Reasumując podczas dobierania każdego dowolnego typu produktów reklamowych, pamiętaj o wysokiej jakości, czytelności, pięknej estetyce, funkcjonalności oraz o eleganckim i unikalnym designie.