.

Gadżety reklamowe pomogą Twojej firmie


Zaistnienie w świadomości klientów czyni potencjalną sprzedaż bardziej prawdopodobną. To, jak firma prezentuje się w oczach klientów wpływa bezpośrednio na jej zyski finansowe. Głównym naszym celem jest, aby zwiększyć grono osób zainteresowanych naszym produktem poprzez budowanie marki oraz wizerunku, który ma szanse pozostać w świadomości klienta na dłużej. Aranżowanie całego systemu identyfikacji wizualnej jest procesem bardzo czasochłonnym, niekiedy nawet wymagającym kreatywności samego właściciela firmy.
Podstawowym środkiem przekazu wizualnego firmy jest nazwa oraz logotyp. Logo jest w określonych barwach lub tonacjach, oddziaływanie na klienta kształtem i kolorem. Logotyp pojawia się wszędzie – na stronie internetowej, folderach, wizytówkach, banerach i również na koszulkach.
Odzież z indywidualnym nadrukiem jest prosta w odbiorze i co najważniejsze – wyróżnia firmę na tle konkurencji. Wpływa również na lepszy odbiór naszej usługi/produktu w oczach klienta. Jest to niedrogi i skuteczny sposób, aby wypromować markę i zwiększyć jej rozpoznawalność.

Na co zwrócić uwagę wykonując koszulki firmowe?
Najważniejszy jest pomysł. Wprowadzenie własnego projektu pozwala wyróżnić się, dlatego warto go sumiennie przemyśleć. Ważne, aby wybrać kolor koszulki spójny z naszą dotychczasową identyfikacją wizualną. Na odzieży powinien znaleźć się przede wszystkim logotyp. Inne informacje lub grafiki jakie będziemy chcieli nadrukować na naszej odzieży są już sprawą indywidualną i dostosowaną do potrzeby klienta. Może to być np.: slogan firmy, grafika przedstawiająca usługę jaką świadczy firma lub przedmiot, który oferuje w sprzedaży – niekiedy dane kontaktowe, adres strony internetowej, partnerzy i wiele innych.